ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Da li je ponuda u internet prodavnici fazanshop.rs aktuelna??
Trudimo se maksimalno da naša ponuda uvek bude ažurirana.Svi proizvodi koji su na sajtu se
mogu kupiti sa kućnom dostavom od 2-4 dana.
Artikle mogu kupiti samo preko internet prodavnice ili je moguće i preko telefona?
Naravno vašu porudžbinu možete predati i putem telefona ili lično u našoj prodavnici. Naša
firma je na raspolaganju svim kupcima koji žele da poruče preko telefona na broju 021/842-873
ili na broju 063/883 98 19 . Naše radno vreme je od 8 do 19h svakog radnog dana dok subotom
radimo od 8 -16 h.
Ukoliko želite možete vašu porudžbinu da predate putem e-mail -a ili porukom preko
naše facebook stranice.
Koja je cena dostave?
Cenovnik kurirske službe možete pogledati ovde. Za porudžbine preko 5000 RSD dostava je
bezplatna.
Kako se dostavljaju artikli i kako se naplaćuju?
Sve porudžbine šaljemo u ojačanoj kartonskoj ambalaži koja garantuje da će biti dostavljene
neoštećene. Dostavu vrši kurirska služba Post Express ili Bex koja u većini slučajeva isporučuje
predate pakete sledeći dan od dana preuzimanja. Vrednost vaše porudžbine plaćate kuriru kada
preuzimate paket (plaćanje putem pouzeća).
Koliko traje dostava nakon poručivanja?
Porudžbine koje primimo od 00.00 do 11.00 sati šaljemo isti dan (izuzev subote i nedelje jer
kurirska služba ne prima pakete tokom vikenda) a porudžbine koji su pristigli posle 11.00 sati
šaljemo sledeći radni dan. Vreme isporuke paketa na Vašu adresu iznosi od jednog do tri
radnog dana, u većini slučajeva paket će Vam stići već sutradan.
Želim da pogledam robu pre kupovine, gde to mogu učiniti?
U našoj prodavnici (21235 Temerin , Novosadska 507) se mogu videti i probati svi artikli.
Šta ako nisam zadovoljan dobijenim artiklama?
Artikle uvek možete vratiti u roku od 14 dana nakon prijema paketa. Nakon prispeća možete
izabrati refundaciju ili neki drugi artikal. Važno: Troškove dostave u oba smera snosi kupac.
Da li su cene na internet stranici sa PDV-om i da li ima skrivenih troškova?
Sve cene su sa PDV-om i nema skrivenih troškova. Plaćate tačno koliko je bio iznos vaše
porudžbine.
Zašto nisam dobio svoju porudžbinu?
Pre slanja paketa kontaktiraćemo osobu koja je predala porudžbinu na telefonskom broju koji je
ostavio tokom porudžbine radi potvrde podataka. U slučaju da ne možemo kontaktirati
poručioca nećemo poslati porudžbinu. Obratite pažnju da tokom popunjavanja formulara kod
porudžbine unesete tačan telefonski broj.
U retkim slučajevima se može destiti da se paket izgubi tokom transporta. U slučaju da niste
dobili vaš paket ni nakon 4 dana od telefonskog potvrđivanja vaših podataka, kontaktirajte nas i
mi ćemo uputiti zahtev kurirskoj sluzbi za razjašnjenje situacije.